jueves, 11 de noviembre de 2010

Screentoaster, microblogging i marcadors socials

Screentoaster
És una aplicació que captura tots els moviments que es fan davant la pantalla. I si l’equip disposa d'un micròfon, aquesta aplicació també té l'opció d'enregistrar veu alhora que s'enregistren els moviments.



Microblogging

Tal com diu la paraula: “Micro” (petit), el Microblogging és una espècie de bloc, però amb missatges més curts (200 caràcters aproximadament). El més conegut és el twitter.





Marcadors socials

Els marcadors socials són eines amb les quals podem afegir, i emmagatzemar les nostres web preferides i aquells enllaços d’Internet que siguin del nostre interès. Amb els Marcadors Socials també podem compartir aquests enllaços amb altres persones.



Quin ús pot tenir en el meu perfil professional?

Penso que aquestes eines són interessants, però no sé si hi veig molt clar l’ús que podria fer d’aquestes aplicacions en el meu perfil professional.
La única eina que utilitzaria, és potser, Marcadors socials ja que m’aniria bé tenir les meves pàgines webs d’interès ordenades per a poder visitar-les quan jo volgués.

No hay comentarios:

Publicar un comentario